- Seminari de preparació física i prevenció de lesions – GAM/GAF
📅 Dissabte 14 de novembre
– 10:00h a 14:00h GAM
– 15:30h a 19:30h GAF
Diumenge 15 de novembre
– 10:00h a 14:00h BLOC COMÚ DE TEORIA I APLICACIÓ PRÀCTICA (GAM i GAF)
📍CAR de Sant Cugat del Vallès
👩🏼🏫 Formació impartida per Jaime Martín López, professor de fisioteràpia a la Universitat Alfonso X El Sabio, preparador físic d’alt rendiment i exentrenador de GAM i GAF.
2) Formació d’ones i moviments corporals aplicats a diferents modalitats gimnàstiques
📅 Dissabte 14 de novembre de 9.00 a 11.30h al CAR de Sant Cugat del Vallès
👩🏼🏫 Formació impartida per Natalia Terebenets Podolyak, graduada a l’Acadèmia adjunta al Conjunt Emèrit de Dansa Estatal d’Ucraïna i a l’Institut de Dansa i Art Dramàtic de la facultat de coreografia de Kíev.
3) Formació de tècnica, potència i progressions per salts i girs
📅 Dissabte 14 de novembre de 12.00 a 14.00h al CAR de Sant Cugat del Vallès
👩🏼🏫 Formació impartida per Patricia López, entrenadora de Gimnàstica Aeròbica de Nivell 3 i directora tècnica i entrenadora del Club Gimnàstica Calafell.
⚠️ Les inscripcions s’acceptaran per rigorós ordre d’arribada, a partir del 29 d’octubre a les 10:00h i s’hauran de fer 𝗲𝘅𝗰𝗹𝘂𝘀𝗶𝘃𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁 a través de la intranet de la nostra web. Les inscripcions es podran fer fins el dia 10 de novembre. La inscripció i el pagament es realitzarà a través de la intranet FCG. En cas de no tenir fitxa federativa per l’FCG envieu un correu a escola@gimcat.com
ℹ️ Per a la celebració del curs es disposarà d’un total de 30 places i hi haurà d’haver un mínim de 10 alumnes inscrits.
📲 Per a més informació podeu consultar l’apartat de formació de la pàgina web o posar-vos en contacte amb 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮@𝗴𝗶𝗺𝗰𝗮𝘁.𝗰𝗼𝗺



